[email protected]


Logo
Bli medlem
Kontakt oss

Standard salgs- og betalingsvilkår – Hamna IL

1. Generelt

Disse vilkårene gjelder for kjøp av produkter og tjenester fra Hamna IL, inkludert påmelding til aktiviteter, kjøp av utstyr og betaling via Vipps eller andre betalingsløsninger.

Foretakets identitet:

  • Foretaksnavn: Hamna Idrettslag
  • Organisasjonsnummer: 991153888
  • Adresse: Toftvegen 57
  • Telefon: 45862275
  • Nettside: https://www.hamnail.no/

2. Priser og betaling

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift der dette er aktuelt. Betaling skjer ved bestilling via Vipps, bankoverføring, spond eller annen godkjent betalingsmetode (f.eks. Visa, Mastercard). Ved bruk av Vipps betalingslenke eller Vippsnummer, er kjøper ansvarlig for å kontrollere riktig beløp og mottaker før betaling.

3. Levering av tjeneste

Tjenesten anses som levert ved gjennomført betaling og bekreftet påmelding. For aktiviteter gjelder levering som gjennomført når arrangementet er avsluttet.

4. Bekreftelse

Ved gjennomført betaling vil kjøper motta en bekreftelse via e-post eller SMS. Denne bekreftelsen fungerer som kvittering og dokumentasjon på kjøpet.

5. Varighet, bindingstid og oppsigelse

Påmeldinger til enkeltaktiviteter gjelder kun for den aktuelle perioden. Ved faste betalinger (f.eks. abonnement eller gjentakende aktiviteter), er det ingen bindingstid med mindre annet er oppgitt. Oppsigelse må skje skriftlig via e-post til Hamna IL.

6. Angrerett, avbestilling og ombooking

Påmeldinger til aktiviteter med fast dato og begrenset kapasitet er bindende. Ved påmelding opptar man en plass som ellers kunne vært tilgjengelig for andre deltakere. I henhold til angrerettloven §22 bokstav m gjelder ikke angrerett for slike avtaler.

Ønsker man likevel å avbestille, må dette gjøres senest 48 timer før arrangementets start. Ved senere avbestilling gis det ikke refusjon, med mindre det foreligger dokumentert sykdom eller arrangementet avlyses av Hamna IL. Eventuelle refusjoner behandles manuelt og kan ta opptil 14 dager.

7. Reklamasjon og klage

Ved feil eller mangler på tjenesten, ta kontakt med Hamna IL via e-post. Reklamasjoner behandles i henhold til forbrukerkjøpsloven.E-post for reklamasjon: [email protected]

8. Personvern

Hamna IL behandler personopplysninger i henhold til gjeldende personvernlovgivning (GDPR). Informasjon som samles inn i forbindelse med betaling og påmelding brukes kun til administrasjon av aktiviteter og kommunikasjon med deltakerne.

9. Ansvarsbegrensning

Hamna IL er ikke ansvarlig for forhold utenfor vår kontroll, som værforhold, tekniske problemer eller force majeure som påvirker gjennomføring av aktiviteter.