[email protected]


Logo
Bli medlem
Anlegg

Rengjøring etter leie av klubbhuset 

Vaskeliste

·     Rydde kjøkkenbenken og ta oppvasken

·     Hive søppel i container

·     Vaske bord og sette på plass slik det sto ved ankomst

·     Sope/moppe gulv og rydde/vaske toalettene som er brukt

·     Skru av alle lys og sjekke ovn/platetopp at det er avslått

·     Tømme filter i kaffetrakter

Merk: Mangelfull rengjøring vil medføre en ekstra kostnad på 1000 kr per time.

Regler for bruk av lokalet

  • Røyking er ikke tillatt innendørs. Det finnes heller ikke egne områder for røykere ved inngangene. Vi ber derfor om at de som ønsker å røyke, gjør dette et stykke unna inngangene – spesielt hovedinngangen, da treningssenterets luftinntak befinner seg der.
  • All tape og annet festemateriell brukt til dekor, duker, lys osv. må fjernes etter bruk.

Rydding og vask etter bruk

  • Etter arrangementet skal lokalet ryddes og vaskes. Dette inkluderer tømming av søppel i container, rengjøring av inventar og servise, og at alt settes tilbake på plass. Husk å lukke vinduer og låse dører før du forlater lokalet. Vaskelisten finner du på kjøleskapet.
  • Søppel skal kastes i containeren som står parkeringsplassen.
  • Vaskeutstyr finner du i utstyrsrommet i yttergangen.

Merk: Mangelfull rengjøring vil medføre en ekstra kostnad på 1000 kr per time.

Ved skade på lokalet eller utstyr

  • Eventuelle skader må meldes fra om med en gang.
  • Kostnader for reparasjon eller erstatning vil bli fakturert til leietaker.

Våre Sponsorer
  • Sponsor logo #1
  • Sponsor logo #2
  • Sponsor logo #3
  • Sponsor logo #4