Anlegg
Rengjøring etter leie av klubbhuset
Vaskeliste
· Rydde kjøkkenbenken og ta oppvasken
· Hive søppel i container
· Vaske bord og sette på plass slik det sto ved ankomst
· Sope/moppe gulv og rydde/vaske toalettene som er brukt
· Skru av alle lys og sjekke ovn/platetopp at det er avslått
· Tømme filter i kaffetrakter
Merk: Mangelfull rengjøring vil medføre en ekstra kostnad på 1000 kr per time.
Regler for bruk av lokalet
- Røyking er ikke tillatt innendørs. Det finnes heller ikke egne områder for røykere ved inngangene. Vi ber derfor om at de som ønsker å røyke, gjør dette et stykke unna inngangene – spesielt hovedinngangen, da treningssenterets luftinntak befinner seg der.
- All tape og annet festemateriell brukt til dekor, duker, lys osv. må fjernes etter bruk.
Rydding og vask etter bruk
- Etter arrangementet skal lokalet ryddes og vaskes. Dette inkluderer tømming av søppel i container, rengjøring av inventar og servise, og at alt settes tilbake på plass. Husk å lukke vinduer og låse dører før du forlater lokalet. Vaskelisten finner du på kjøleskapet.
- Søppel skal kastes i containeren som står parkeringsplassen.
- Vaskeutstyr finner du i utstyrsrommet i yttergangen.
Merk: Mangelfull rengjøring vil medføre en ekstra kostnad på 1000 kr per time.
Ved skade på lokalet eller utstyr
- Eventuelle skader må meldes fra om med en gang.
- Kostnader for reparasjon eller erstatning vil bli fakturert til leietaker.